Jak znovu nastarovat obchod ve firmě?

Nemá váš obchodník výsledky? Tak co teď s tím?
Slovo „obchodník“ je pojem, který může mít mnoho významu. Můžete si představit například obchodníka na burze, který se živí přeprodáváním a vydělává na rozdílech cen. Jeho úspěch závisí na tom, že je schopen odhadnout vývoj trhu lépe než ostatní.
Jiným typem obchodníka je třeba prodejce motorových olejů, který objíždí autoservisy a nabízí značky, které zastupuje. Tento člověk je závislý na tom, jak to umí s lidmi, jaké je schopen nabídnout ceny a jak kvalitní značky zastupuje.
A pak tu máme obchodníky pracující v sofistikovanějším byznyse, například strojírenství, a zde je důležité na kolik svému oboru rozumí po technické stránce a jak je schopen zákazníkovi vyhovět.
Dále se budeme věnovat poslednímu typu obchodníka. Předpokládejme, že váš obchodník je v oboru odborníkem na slovo vzatým, je to férový a pracovitý člověk a v okamžiku kdy dostane zakázku, splní ji na 100 %.

Přesto objem vašich obchodů není stále takový, jaký byste si představovali, a pořád máte volné kapacity. Takový obchodník funguje nejlépe, pokud mu budeme servírovat potenciální zájemce o vaše služby. V té chvíli vezme příležitost za pačesy a udělá pro zákazníka první poslední. Pro úspěch takového obchodníka nejlépe uděláte, pokud mu budete dodávat kontakty na konkrétní lidi, o kterých víte že je vaše služby zajímá a že by se rádi dozvěděli více.
To můžete udělat tak, že zaměstnáte odborníka, který to bude mít u vás ve firmě na starost. Takový člověk by měl být samostatný, chytrý, pro aktivní a měl by mít zkušenosti.
A pokud nikoho takového zaměstnávat nechcete, nebo chcete ušetřit energii k řízení a kontrole takového člověka, obraťte se na nás.

7

Hodí se Vám naše služby? Ozvěte se nám.

Za zeptání nic nedáte.