Správné cílení – začátek i konec marketingu

Jste zavedená firma, která je na trhu už nějakých pár let, a máte databázi svých dosavadních zákazníků. Chcete získat zákazníky nové, podobné těm, pro které jste pracovali doposud. Plánujete tedy spuštění kampaně, a k tomu musíte stanovit správný okruh zákazníků, které oslovíte.

Krok číslo 1: vytěžit dosavadní zkušenosti. Vyexportujte si veškeré svoje dosavadní zákazníky, a seřaďte podle toho, jak jsou pro vás důležití. Hledejte společné znaky. Vypište si je. Je to zejména obor podnikání, dále pak velikost firmy, počet zaměstnanců a například lokalita. Vypište si všechny předměty podnikání vašich relevantních zákazníků.

Krok číslo 2: zamyslete se nad svými službami a produkty. Pokuste se vymyslet co nejvíce oborů podnikání – ve kterých by váš produkt mohl přijít vhod. Mohou to být různá, na sobě úplně nezávislá odvětví. Opět si je vypište. Nasbírané informace pak dejte dohromady a vytvořte si z nich cílové skupiny. K nim potom vyhledejte co nejvíce firem.

Pokud nemáte v plánu přímé oslovování, využijete tato data pro nastavování kampaní. A můžete začít s akvizicí.

Nemáte-li dostatek kapacit nebo si třeba nejste jistí určitě se na nás obraťte a rádi vám pomůžeme jak se správným cílením taky s oslovováním nových zákazníků, vytváření kampaní a získávání nových zakázek.
Pokud jste nová firma bez databáze svých dosavadních zákazníků je postup podobný. Ale musíte jít více do hloubky a stanovit persony a potenciální zákazníky dle potřeby vycházejících z vašich produktů a služeb.

7

Hodí se Vám naše služby? Ozvěte se nám.

Za zeptání nic nedáte.