Využití sociálních sítí k propagaci… jak na to?

Aneb KDO TO MÁ SAKRA VŠECHNO STÍHAT?

Sociálních sítí a různých dalších platforem, kde byste měli zveřejňovat svůj obsah pro získání zákazníků, je čím dál více. A stále se objevují další.

Může se pak vyskytnout problém, že ve chvíli, kdy chceme využívat možnosti digitálního marketingu naplno, je to práce pro jednoho člověka ve firmě na plný úvazek. A ani tak nemáme jistotu, že to bude udělané správně.

Co teď s tím? Zásada číslo 1 je vybrat skutečně jen ty důležité komunikační kanály. Ten, pro koho je na prvním místě LinkedIn, nebude klást takový důraz na Tiktok a naopak. Samozřejmě na každé sociální síti máte jinou audienci. LinkedIn bude to používat pro získávání nových zákazníků, zatímco Facebook a Instagram pro oslovení zaměstnanců.

Pokud jste však naznali, že pro získávání zákazníků budete zveřejňovat obsah jak na vašem webu na blogu, tak například na dalších třech sociálních sítích máme zde jeden tip:
Začněte vždy od toho nejodbornějšího. Pokud jedna z vašich platforem vyžaduje vyčerpávající článek, začněte tímto. Pro další platformy vezměte tento obsah a vyberte z něj jen to podstatné pro daný komunikační kanál. Tím pádem vytváříte vlastně jen jeden obsah, a následně ho jen vhodně seškrtáte.

7

Hodí se Vám naše služby? Ozvěte se nám.

Za zeptání nic nedáte.